Millenáris Pszichológiai Központ Budapest, II. ker. Lövőház utca 33.
MOM Pszichológiai Központ Budapest, XII. ker. Beck Fülöp utca 4.
Érdeklődés, bejelentkezés   Hétfő-Péntek: 8h-20h
Telefon: 06 (30) 213-8052

Hogyan tudok segíteni?

................................................................................................................................................................

Pszichiátriai gyógyszeres kezelés

Elsősorban hangulatjavító és szorongásoldó gyógyszerek használatával tünetmentes és életvezetését tekintve teljes életet tud élni.

Analitikusan orientált rövid vagy hosszú  pszichoterápia

A pszichoterápia „gyógyító beszélgetés”, melynek segítségével érthetővé, átláthatóvá válnak a tünetek, panaszok mögött meghúzódó lelki- és kapcsolati jelenségek és ezáltal elindul egy változási folyamat, melynek hatására jobban fogja kezelni az életében jelen levő illetve a későbbiekben adódó nehézségeket, problémákat. Ennek során a terápia bizalmas légkörében Ön komoly lelki munkát végez, melyhez én szakszerű segítséget, támogatást nyújtok. A változás tartós lesz, eredménye egész életében segíteni fogja.

Analitikusan orientált rövid terápia

A munka ebben a terápiás módszerben egy olyan aktuális (rövidebb ideje fennálló) belső konfliktus köré szerveződik, aminek az élettörténetben is komoly jelentősége van. A konfliktus átdolgozása, több szempontból való megértése teszi lehetővé, hogy a személyiség tovább fejlődjön.

Analitikusan orientált  hosszú terápia

Összetettebb, kevésbé megfogalmazható problémák esetében javasolt terápiás módszer.